weekend

Jag sov hos C lördag-måndag, mysigt fast han var sjuk..
Fick reda på i söndags kväll att vi skulle ha skolfoto dagen därefter, SHIT
hahah jag fick planera om hela morgon dagen,
gick upp klockan sex, åkte sju, var framme åtta. Sprang hem och missa första
lektionen för att sedan få skjuts till skolan vid 10 då jag hade fotografering..
Och inte nog med det så var vi bara 2 från min klass som var där,
vi är annars nio stycken. Fast sedan kom en till..
KUL!! tre personer på ett klassfoto, vadå särklass liksom....
Jag blev ju också skit ful på fotona, thaanks...




längst ner till vänster, pic från ettan
MediaProgrammet.07.Ljud
We make noise :D
mp07L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0