sleep tight + zenit

Min älskling sov över här igår natt, så igår kväll käkade vi och kollade topmodel.
Fast C var mest med mina bröder, han tyckte inte att TP var så intressant^^
Sen så duschade vi och slängde oss i soffan efter, smörjde in oss med krämer och hade lite massage.
Sen så satte sig mami och lillebror med oss och kollade på Shan Atci, hahah han är alltid lika rolig.
Vi både skulle upp sent dagen efter så vi tog det lugnt.

Så idag i skolan så hade vi skoljogg, fast jag var inte med..
Jag hoppade på tåget in till stan för min klass skulle till ZENIT som ligger i/vid kulturhuset.
Där fick vi göra något spel och prata om globala frågor.
En fråga var som ett slag mot magen,
vi skulle skriva ner namn på dem personer som vi ville rädda om det skulle hända något,
på 1 minut! kan du tänka dig att skriva ner så många personer som du älskar på 60 sekunder..
för att sedan på 30 sekunder strycka alla utom ett namn som du bara kunde få möjligheten att rädda..
sjukt! kan inte tänka mig att sätta mig i den situationen på riktigt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0