fredag!

Den här veckan har gått super snabbt!
Vi ska ha skrivit klart en essä om barnarbete tills måndag, och jag är nästan klar faktiskt :)
Den har känts som en sten men var väldigt ambitiös igår kväll och idag, vi fick gå hem och skriva om vi ville men nej jag satt kvar! :D good worked nicolina mihi

Idag är det ju fredag :D så ska sova hos min kille ikväll, bara ta det lungt. Super skönt!
Och imorgon ska jag fixa hans systers hår, hon ska på bröllop! :)
Min vännina Emelie har fyllt år, och hon ska ha tjejmiddag imorgon med fest på kvällen, vet inte om jag ska stanna på festen men vi får se. Bilder kommer säkert (min system kamera är i Thailand)

Ska kolla klart topmodel nu sen hoppa in i duschen, ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0