te extrano



Du vet inte hur mycket du betyder för mig, kommer aldrig glömma alla uppoffringar du har gjort för mig. Du förstår hur jag tänker och känner. Du har format mig y mi vida, och det vet du att jag är väldigt tacksam över. Du har fått mig att inse saker som förut var gråa och grumliga. Du är en sån fin människa, ibland kan jag inte förstå att jag står bredvid din sida. När jag ser dig så ryser jag i hela kroppen, små el strömmar går längs min rygg. När du kramar mig så blir jag varm i hela kroppen och vill aldrig lämna din famn. När vi sover tillsammans och du har din arm runt om mig så känns det som om ingenting kan hända mig, att du alltid kommer att skydda mig. Utan dig är allting förlorat, nästan ingenting känns värt. Jag kan prata om allting med dig, vi kan ligga och bara prata i timmar. Älskar att diskutera saker och ting med dig. Älskar att du är så stark och vet själv vad du vill, ingen kan trycka ner dig liksom. Du gör mig starkare och klokare. Jag älskar dig för den du är och jag vill vara med och se dig utvecklas i livet. 031107, den dagen kommer jag aldrig att glömma. Det var den kvällen som den första snön kom, kommer du ihåg? jag kommer i alla fall alltid göra det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga!

2008-06-03 @ 23:24:38
Postat av: nicolina

okejdå..

2008-06-07 @ 12:51:52
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0