Worlds Dog Show

var i stockholms mässan idag med mami och en av mina bröder. Temat var hundar och det kryllade verkligen av hundar överallt. Vi kollade på VM i lydnad och freestyle shower, hundar är inte så dumma som man oftast kan tro haha. Köpte en säng till Chantal, ett speciellt halsband som inte skaver på hennes päls(ska ju ställa ut henne i September!) med matchande koppel. Haha lite synd egentligen, var på en hund mässa men kommer bara hem med saker till kissen xD skulle köpt en jätte fint halsband till Lizzy(min hund) om jag hade vetat hennes size.. aja, roligt var det i alla fall. Vi tre var typ helt döda på tåget hem sen



 



helt underbar! blev så jävla kär i den när jag såg den. Tror att den är ifrån Tjeckien och den verkar vara ganska unik. Tyvärr är jag nog mer förälskad i den än vad Chantal ännu är haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0