sweeter than a applepie



Imorse låg jag ute på terrasen, solade och läste min bok.. Har varit förvirrad hela dagen, tänk mycket. La till och med glassen i kylskåpet istället för i frysen. Har avmaskat min hund och kisse idag. Badade sedan Chantal och fönade henne efteråt, mest för att vänja henne. Det var krig verkligen, men hon kommer nog att bli van med tiden. Trean är slående på onsdagar, först det sjuka programmet Crowned, sedan PCD där dem bråkar som fan och tillslut The runway show där alla är i en egen värld. Har varit bänkad framför dem tre programmen och staplat runt i mina nya heels. Ska läsa ut min bok ikväll och försöka komma i säng ganska tidigt iaf





Kommentarer
Postat av: Bea

har du bytt mobilnummer? går inte att få tag på dig, btw.. söt kissemisse och din lugg ;D

2008-07-17 @ 12:08:14
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0