Nattjam

har varit i Skärholmen idag för att köpa lite saker inför min resa, ska åka iväg i ungefär 2 veckor. Ska först till Göteborg för att hämta en av mina bröder, Clarence. Sen ut till min mormors landställe i Dalsland, mys med kusinerna. Sista stoppet blir Skara Sommarland i två dagar, Det ska bli super kul! fast kommer att sakna min bebis.. besitos. Så ikväll har jag färgat håret brunt(igen) och färgat och slingat mamis hår, packat mina och chantals grejer. Ska fixa låtar till min ipod nu och sen sova. Hehe kom på för någondag sedan att min mobil, ipod och gameboy har något gemensamt.. alla tre är rosa xD nicolina i ett nötskal. Aja, finns inte mkt att säga. Men C, jag kommer att sakna dig jätte mycket, bara det att vara utan dig i tre dagar är jobbigt.. Men det ska bli kul sen när jag kommer hem, då jag hoppas att vi ska göra den där lilla grejjen som vi pratade om :) pusshej, te amo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0