Dig&Mig









första gången jag såg dig blev jag knäsvag, du tror inte på det men det är sant. Det var förra sommaren.. Nu står jag här och är kärare än någonsin, skiter i alla andra horungar som försöker förstöra dig & mig. Trodde aldrig att jag skulle kunna rymma såhär mycket kärlek, du har fått mig att må bra igen. Det är underbart att vakna upp varje morgon nu, speciellt när du ligger bredvid mig. Du är mitt lilla cp, och jag älskar dig just precis för att du är helt crazy. Du är finare och starkare än vad du tror, avgudar dig. Klockan är nu 04.48 och inom några timmar ska jag åka iväg. Hoppas att du kommer ha kul dem här dagarna, för det kommer jag att ha fast jag kommer att sakna dig såklart min lilla bebis. jag älskar dig med hela mitt hjärta. Precis som det står på ditt påslakan fast på spanska, som du fick av mig i vintras. tu eres mi vida <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Ni är så söta tillsammans :D<3

2008-07-23 @ 13:49:41
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: nicolina

tickitack hihi<3

2008-08-03 @ 18:27:04
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0