stan + match

Igår var jag i stan med min bebis för att han skulle kolla på jeans, men han hitta inga så vi åkte hem ganska tidigt. På kvällen fick vi reda på att min lillebror skulle möta hans kusin i fotboll, så jag följde med min familj till Hagsätra för att kolla matchen. Älskling kom också dit och kollade, Sen så åkte vi hem till mig och sov <3





hatar kvaliteten som min nuvarande mobil har. Aja, det blev lite tråkigt i mellanåt. Så tur att C kunde vara mitt ryggstöd då medans jag spelade lite (a) te amo

Kommentarer
Postat av: sara

härligt att höra! :) det är bara bra med mig med. vilket gymnasium går du på? <3

2008-08-30 @ 19:21:39
URL: http://saraffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0