Förra veckan

har inte skrivit något på typ fem dagar? ska försöka memorera vad jag har gjort dem senaste dagarna.
Vi har haft kräftskiva, med en massa folk som jag har känt sen jag var bebis typ. C var här också, mysigt. Vi har varit i Skärholmen också, shoppade lite och käkade med några vänner, köpte en svart kort, tyg skinn liknande jacka. Skönare att ha utomhus när skinnjackan är för varm. Den dagen sov vi hos min älskling. Riktigt konstig dag faktiskt, tre konstiga bråk utspelades under dagen varav den sista slutade med knivhugg.

Kollade mamma mia på Saga med min väninna Emelie, tur att jag såg den på bio. jag tycker att den var bra, fast den skulle ha lite mer fakta i sig. Träffade även min bästa kompis den kvällen, janko <3
Sov hos älskling den kvällen, tack för att du lyssnade

Har även försökt ta moppekortet heeela sommaren, är nu äntligen klar med alla prov, ska bara på uppkörning på måndag. Skönt att det är ur vägen, btw så har träningskortet gått ut - hjälp! får väll börja ta promenader.....



emelie och jag, för ett år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0