update

Snabb update av veckan. Min älskling har varit själv hemma hela veckan så har mest varit där! super mys, vi har lagat mat, tvättat, diskat och städat tillsammans hahah :D Och självklart dansat till reaggeton medans vi lagat mat.

På multimedian har vi jobbad med Adobe Flash, fastnade dirr och tyckte att det var super kul. Annars så har mina andra lektioner vart så dryyga, känns som om timmarna aldrig tar slut!
men nu är det iaf fredags kväll och jag har bara skjutsat upp min mami till tåget, hon skulle ut med sina vänninor(hon passar på när papi är i thailand ;D) Handlade mat och lagade Lasagne till mig och mina bröder. Imorgon ska jag vara med min baby boy.

Tänkte lägga upp lite bilder på presenterna som jag köpte till min pojkväns syster från Lush





Älskar Lushs produkter eftersom dem är handgjorda med färska frukter/grönsaker, eteriska oljor och bara naturliga råvaror. Inga konserveringsmedel alltså! Ska köpa Schampo kakor där ifrån, dem håller längre än 3 vanliga flaskor och innehåller inte 40 % vatten som vanliga schampon gör. LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0