lush lush lush



Var inne på lush idag efter skolan, äntligen fick jag med mig mina älsklingar hem.
köpte en rosa kaka som heter I Should Coco
(samma som jag gav till min pojkväns syster)
Två schampoo kakor, karma komba(green one) och ultimate shine(white one)
Balsam på burk, retread balsam. Superlyxig och bra för slitet hår :$
sen en schampo burk, bra när jag ska sova över hos älskling :)
fick en ansiktsmask gratis, med avokado och en massa andra söta saker i.

Allt på Lush är ju som sagt handgjort och innehåller bara färska frukter, grönsaker och eteriska oljor.
Det är därför man måste förvara vissa produkter i kylskåpet
(tillexempel ansiktsmasken som jag fick)
Dem är inte heller gjorda av konserveringsmedel.
Dem är inte testade på djur och är helt underbara! :D

www.lush.com






nu ska jag ner och dusha och prova allting! ciao<3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Uuuhh :D var dom dyra? Jag skulle kunna behöva det där balsamet haha (a)

2008-09-25 @ 12:45:45
URL: http://nattaliiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0