did you know?

 att jag har;
Tandställning
? helt raka nu ifs, mellanrummen på sidorna kvar bara.
Kontaktlinser? skulle inte se rubriken på en text om du höll upp en bok 1m framför mig.
Fräknar? japp, i ansiktet och lite utspritt över min kropp.

ingen är perfekt, men jag tror att om man vänder allt negativt som har med en själv att göra till något positivt så mår man mycket bättre. Jag erkänner här mina "svaga" sidor, men och? dem tre sakerna gör inte mig till en sämre människa och behöver inte göra mig "fulare". För att;

Tandställning är gulligt och resultat blir ju supersnyggt! blekning av tänderna får man ju också.
Linser, själva grejen att det finns är ju skit bra. Linser när man är frisk och glasögon när man e sjuk.
Får höra ofta att mina fräknar är söta(min pojkvän ville räkna dem xD) och det gör ett ansikte mer charmigt och intressant tycker jag!

Att man erkänner gör nog en själv mycket starkare, sluta skäms! neutralt är inne nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fräknar är bland det finaste jag vet, skulle gärna vilja ha! Man ser så frisk och naturlig ut. Jag har också tandställning fast bara i överkäken, och mina tänder är helt perfekta nu, det bästa sättet är få snyggast tänder! Jag tycker inget av det du tar upp är något och skämmas för, jag tror inte så många gör det heller, det är ju typ något vi alla har! Du e jätte söt ifall tycker jag.

2008-09-24 @ 15:35:00
Postat av: nicolina

Skönt med en positivt kommentar, peppar mig verkligen!



Roligt att du säger det :) trodde att folk skulle skratta åt det där inlägget.

Ja visst! tandställning är ju skit bra, sen om det fastnar mat och en massa andra grejjer så är det inte hela världen haha. Lycklig att jag fick det faktiskt, alla får ju inte det!

Ja jag vet, mem folk kan försöka dölja sådant, och det är ju lite synd!

tack så mycket! :$

2008-09-24 @ 19:06:47
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0