våran kväll


 
Har inte sett min älskling sens söndag. Låter kanske som en kort tid men det känns som väldigt länge när han jobbar hela dagarna.. Så jag bjöd hem honom hit för en liten överraskning. kollade alla A Shot Of Love program (från Mtv) igår så jag fick väll lite inspiration där ifrån. Min överraskning var en inomhus picknick. Jag la en stor tjock madrass med filtar och kuddar på inne i mitt, faktiskt gigantiska rum. Ställde ett litet bord och en korg med Kladdkaka, grädde, jordgubbar, mjölk och Cola och en massa ljus runt om i rummet. Vi hade det verkligen super mysigt, och eftersom han är så trött efter allt jobb så fick han lite massage hihi (massagekurs från Thailand). Älskar dig mest amorcito

Kommentarer
Postat av: Victoria

aaaaj va söt! :)

2008-06-20 @ 00:30:16
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: nicolina

hihi visst, Hur går det själv med din chileno? :)

2008-06-23 @ 20:48:39
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0