Rådmansö

i Lördags åkte jag med min familj + pojkvän ut till några kompisars landställe ute vid Norrtälje. Vi grillade, spelade tennis och badade. Jag och C skulle sova i tält eftersom vi inte fick plats i de lilla huset med min familj på fem personer(en är i gbg)pluss hund och katt. Det var ett projekt att ens få upp tältet och få in madrassen men det gick haha, Efter det så käkade vi lite och tog sedan cyklarna ut till tennisplanen och poolen. Medans killarna spelade så mös jag och älsklingen i solen, te recuerdas? hihi. På kvällen grillade vi och tittade på tv och åt en massa kokosbollar. Sen på natten när jag och C skulle krypa ner i vårt tält så gick det inte lång tid förrens vi kravlade oss ur det med myrbett över hela kroppen, det sved så mycket att vi fick gå och lägga oss med min familj iaf, fy fan säger jag bara. Jag och C i en 90 säng, jätte varmt och jätte trångt med en hund som flåsade och en katt som busade runt.. tur så kom morgonen ganska snabbt och vi käkade frukost sen så åkte vi ner till sjön för att bada, första gången i sommar för mig faktiskt. Det var super mysigt, jag och älsklingen simmade ut till en flytbrygga och smyg kysstes och när vi kom in på grunt vatten så satt jag över honom medans han snurrade runt mig så att det blev små vågor, som man brukar göra med små bebisar i vattnet hihi. Min pappa och bror skulle till Hammarby matchen så vi åkte vid fyra tiden, sov nästan hela resan hem och när vi kom hem så hoppade vi in i duschen ,spelade lite och sov lite, sedan tog vi moppen upp till centrum och köpte godis och kollade film och myste hela kvällen. yo te amo con todo mi corazon<3



bilden är ifrån november, när vi hade vart tillsammans i 1 vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0