Grillkväll

Mammas bästa kompis kom hit med sin älsta och yngsta son + hans tjej på en liten grillfest. Det blev en massa mat och glass så alla blev helt sega haha. Men det var super mysigt. Vi drack och skämtade och pratade :D Fick tag i mammas system kamera så har tagit en massa bilden på min Ragdoll hona Chantal :)






Hon fick en ny tunnel idag, hon älskar verkligen tunnlar haha. Hon blir helt galen och springer fram och tillbaks i dem. Hon fick även två nya gossedjur med Kattmynta i, så det blev värsta mördar leken med dem också xD
nej men nu ska jag krypa upp i soffan och kolla vilken film det är som mami kollar på. Imorn ska jag nog på en Kattutställning, bara för att se hur de går till egentligen. ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

12963941.jpg" rel="nofollow">http://lilmemyself.blogg.se/images/2008/karpathos-17512963941.jpg liknar dig (;

2008-07-14 @ 17:28:55
Postat av: Nicolina

får inte upp bilden, men var inne på hennes blogg. hittar inget som liknar mig :)

2008-07-14 @ 18:27:39
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0