tengo un amor

24/02-08

Det var så underbart, vi drog sedan täcket över oss och jag la mej bredvid dej, du var så otroligt varm. Du la din arm runt om mina axlar och jag min över din bröstkorg, somnade sedan djupt. vaknar sedan av att du börjar röra dig, men jag blundade fortfarande.. jag låtsades som om jag fortfarande sov. det var så himelskt att ligga bredvid dig. Sen drog du bort min kudde fast du höll fortfarande uppe mitt ansikte med dina händer och fixade till kuddarna, du la sedan ner mig igen och jag tror att du låg och kollade på mig, jag hade fortfarande stängda ögon. sen så börjar du smeka mitt ansikte med dina finger toppar. en lätt rysning letade sig sakta upp för min rygg. jag kände dina andetag mot mitt ansikte och du kysste mina läppar mjukt. sedan gick du upp ur sängen. mina ögon var fortfarande stängda men jag såg din närvaro fortfarande, lika såväl som jag känner din kärlek i mitt hjärta..


Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha va är karaktärs profil? xD asså jag går journalistik just nu, äre de du menar :D

2008-09-01 @ 08:12:49
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria

jo de fett tråkigt, skriver heeeeela tiden :( men du vet väl hur det är, du har väl också gått det?? :o

2008-09-01 @ 20:34:22
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0