Kräftskiva

Igår var jag och min mami på hennes bästakompis kräftskiva, det var super mys och jag åt en massa kräftor. Fast det var iskallt ute, det känns fan som om det är vinter.. aja, med sista tåget kom min pojkvän och vi somna typ direkt. För egentligen skulle vi åka ut till Djurgården idag till Waldemars udde(stavning?) med min Mormor och sen äta på fin resturang, men eftersom det är tjejmilen vid strandvägen så gick det tyvärr inte :/ Så vi fick sov morgon haha.

På förmiddagen åkte vi upp till centrum och köpte Cola, Chips, Dip och Choklad (the famous C's) och slängde oss i soffan när vi kom hem. Satte på Hey Baberiba och drack te och åt smörgåsar, sen satte vi på Street Kings och åt allt det andra. Fattade typ ingenting av den filmen, men den va bra haha. Sen duschade vi och tog de lite lugnt innan jag skjutsade upp honom till tåget, haha tycker synd om alla andra som inte går media.. massor med Läxor för er alltså  xD
haha aja, chill kväll för att palla med skolan imorgon.
spanska lektion imorgon <3



Kommentarer
Postat av: Victoria

ärliiiigt :D haha efter journalistik kommer jag gå grafisk kommunikation haha ;p men vadå, är inte de roligt då? :o

2008-09-03 @ 19:31:20
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0