Filmkväll

Åkte igår kväll till Söder och mötte min chico och hans killkompis. Vi skulle hem till en kompis pojkvän i Skärholmen och kolla film. Vi var framme vid halv tolv och gick till hans lägenhet och kollade först på Boys in the Hood, efter den så gick killarna ner till centrum medans jag och jovana gick en promenad med hennes killes hund(pitbull eller en amstaff?). När vi kom tillbaks igen vid 4 så satte vi på nästa film, I skuggan av Bronx något. En gangster film med Robert DeNiro iaf. men vi kollade inte så länge för att alla var helt döda. Jag och älskling somnade typ vid sex på morgonen haha. Fast vi vaknade ganska tidigt idag. Vi gick ner och käkade på donken och kollade i den nya affären NewYorker. Den öppnade idag och hade en massa fina kläder. Nu är jag hemma och är helt död, ska sova hela kvällen. ciao bellas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0