läppglans!

Det brukar vara en standard att alla säger
"i min handväska har jag alltid läppglans,
tuggummi, nycklar och mitt busskort med mig osv.."
Men i mitt fall när det gäller läppglans eller läppbalsam så är det verkligen sant!
Jag känner mig naken om inte jag har med mig läppbalsam vart jag än går,
skulle tillexempel följa med mami och handla, slängde på mig en jacka och satte
mig i bilen och kom på, shit!! inge läppglans med mig. Men jag kom ju hem
med 2 nya.. men endå! jag är ju fan helt beroende,
det är ju inte ens bra att använda för mycket xD
tror att jag har med mig just nu 6 olika i min lilla väska..
I flera år har jag varit såhär, jag borde ju bli sponsrad av något sminkföretag xD
När jag gick i sjuan, tror jag att det var, så hade jag alla Labello läppbalsamen,
Dem här på "stift" som man skruvade upp. Exakt alla, helt galen!
Har till och med tänk ringa typ Sony Ericsson och fråga om inte dem kan bygga in
något läppglans i mobilen så man alltid har det med sig, sen så kan man bara fylla på!
hahah men kul för killar, om dem gillar mobilens design xD
Aja, här är tre nya som jag har. Gillar även läppglans på burk :)



keff bild, men det är shiny licious och silk gloss tube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0