midsommar



På båten påväg ut till Värmdö. Resan gick bra och det var väldigt härligt! Finns så underbara hus längs skärgården.




Barnen satte en krans runt min Hund lizzy när vi var påväg till Stången där allt midsommar firande utspelade sig. Väldigt många kom fram och ville fota och klappa henne haha. För mycket Brats på plats tyckte jag dock



Som jag sa så har dem en väldigt fin utsikt. Nedanför terassen ligger deras stora brygga






Dagen efter åkte vi ut till Vaxholm för att köpa mer jordgubbar och äta mjukglass, super mys. Vädret var fint men vi hade en hemsk resa hem, jag låg ihop kurad i sovsäckar med mina lillbrorsor och frös hela vägen hem. Åkte sedan på kvällen till min bebis, mysig midsommarafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0