Lördag

Vilken slappdag, fick en chock när jag kollade klockan på kvällen. Dagen gick så fort! men inte så konstigt eftersom jag och christian låg i sängen hela dagen. Han spelade Gudfardern på Xbox och kollade tv medans jag var helt uppslukad av min bok, Tyskungen av Camilla Läckberg! älskar hennes böcker, rekommenderar Stenhuggaren Grovt! Vi åt i alla fall en väldigt god middag och jag fick ett roligt samtal av min mamma också. Min katt Chantal skulle egentligen kastreras, men under vissa omständigheter så ska nu hennes uppfödare ta en kull på henne, Väldigt roligt tycker jag :D vi ska hämta henne imorgon kväll.. är väldigt nervös men glad hihi.

På kvällen kollade jag och Christian på den spanska skräckfilmen Rec.. Skit äcklig! Vi satt i varandras knän, höll i varandra hårt och kollade mellan fingrarna. Synd bara att dem inte hade i lite mer information i filmen, tillexempel om själva viruset och den där flickan som stog med i tidningarna.. Antingen är det jag som är trög, men jag satt och försökte smälta filmen efteråt men hittade ändå inte något bra sammanhang, aja bra var den i alla fall. Efter filmen hoppade jag in i duschen och kröp ner i sängen till christian efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0