fredag


vi gick upp klockan åtta(!!) första dagen på sommarlovet liksom..
jag och christians familj åkte ut till en strand, och jag märkte senare vilken tur det var att vi kom iväg tidigt, det var ju super varmt och hela stranden såg ut som ett myrbo haha. Vi badade faktiskt inte.. vi låg mest och solade och gick längs stranden istället, sen så åt jag och christian lunch och bara myste hela dagen, har längtat så länge efter våran första riktiga sommardag. Okej det var mysigt i vintras också men fortfarande så är ju sommaren bäst :D
Jag var hemma vid åtta och åkte då till en kompis till familjen och grillade, drack, pratade och myste. Kom hem vid två och var helt slut! myys dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0