"so far away"

vi vaknade ganska tidigt av Chantal, Det blev ingen fest idag så vi åkte upp till centrum och köpte mat och kladdkaka. Vi åt frukost och la oss sedan i sängen och skapade en familj tillsammans... På sims spelet xD. Lunchen vi lagade efteråt var överkokt och lite för slarvigt stekt men lillebror åt det iaf tillsammans med oss. Vi tre var ensamma hemma för resten av min familj var ute och seglade med några kompisar. På eftermiddan hoppade vi in i dushen och gick till tåget efteråt, han skulle hem och jag skulle till Heron med min kusin, nettan, yamina och hennes kompisar och bowla. Det var roligt fast jag typ kom sist.. haha. Efteråt så käkade vi och gick till Skärholmen för att komma hem, fast vi fick vänta jätte länge på bussen i Fittja haha. Vad kan man göra då? jo dansa till emilys musik som kommer ut från hörlurarna xD




yamina, hamas och leo längst fram. Emily och nettan längst bak. (på väg till skärholmen)

Kommentarer
Postat av: mellö

OGONDA DU TOG BILD :O JA VISSTE INTE

2008-07-07 @ 02:20:49
Postat av: Anonym

vilket land kommer du ifrån? :D

2008-07-09 @ 02:49:23
Postat av: Nicolina

melli: HAHAHA, e va typ de som va meningen xD



anonym(?): jag är från sverige :)

2008-07-10 @ 12:20:03
URL: http://ashantie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag menar, eftersom du kan spanska så bra och så ^^

2008-07-13 @ 17:19:12
Postat av: Nicolina

hm.. har ifs pluggat spanska tre år, umgåtts mycket med chilenare och min kille kan ju spanska. Har ett stort intresse för spanska också¨, så det är nog därför man kan tro att jag kommer från något spansk talande land

2008-07-14 @ 18:30:21
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0