dont remember

Började med min fjärde bok i början av veckan och blev helt uppslukad så jag har mest suttit ute på terrassen och läst, läst och läst. Boken heter Mörkeltal av Arne Dahl och blev klar med den igår(onsdag). Ska börja på Olycksfågel av Camilla Läckberg :) haha väldigt intressant..
I tisdags var jag hos C. Inte så länge men det var mysigt. Innan på dagen hade jag pluggat till moppekortet med lillebror, passade på att köpa lite saker för naglarna då. Och igår var jag på Lida med mami och mina bröder. Annars så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag har gjort den här veckan xD umgåtts mycket med Chantal iaf


chanti myser med oss i sängen


ute med sitt nya selé. Hon hittade något i buskarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0