Helgen

Har inte fått bilderna ifrån Tjejmiddagen ännu. men det var jätte roligt. Alla såg så roliga ut haha. Vi började med att äta Tacos och prata om alla möjliga ting. Efter det körde vi ballong leken xD Sen charader, roligt mihi. "Jag har aldrig" körde vi också, fast med coca cola och sprite haha. Temat på den är ju ganska lätt att lista ut.
Dem flesta av dem tjejorna som var där har, eller går på cheerleding(stavning?) så dem byggde torn, en gång lyfte dem upp mig och då låg jag uppe i taket haha, pics på det kommer xxD Sen så tog vi en bild där vi visar hur viga vi är xDD i alla fall så var det en mysig kväll, roligt att träffa alla igen. Dem flesta som var där har jag känt sen förskolan <3
hoppas att bea fick en bra dag <33

Jag och Emelie(som bor 102 steg ifrån mig xD)mötte upp min älskling på natten och gick hem, när vi kom hem så slängde vi två oss i soffan och kollade tv, somnade ganska sent. Ruuulig lördag




pic från November i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0